• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9

سه تقاطع غیرهمسطح تبریز در آستانه بهره‌برداری است

  • کد خبر : 933
  • ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
سه تقاطع غیرهمسطح تبریز در آستانه بهره‌برداری است
تریبون تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ساخت همزمان سه تقاطع غیرهمسطح به طول ۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر در تبریز اعلام کرد: این سه تقاطع در آستانه تکمیل بوده و دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسند.

عابدین خرّم روز چهارشنبه در حاشیه بازدیدها از طرح های در حال اجرای مدیریت شهری تبریز، بیان کرد: امروز از چند پروژه نیمه‌تمام شهر تبریز از جمله سه پل شهری و طرح های دیگر که عملیات اجرایی آنها از سال‌ها قبل شروع شده است، بازدید کردیم و این پروژه‌ها طبق سیاست دولت سیزدهم باید در یک بازه زمانی مشخص تکمیل و تحویل مردم این شهر شوند.

وی یادآوری کرد: تکمیل این پروژه‌ها هم از لحاظ حل مشکلات ترافیکی و هم آرامش و ایمنی مردم بسیار حائز اهمیت است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به اقدامات شهرداری تبریز برای سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های موقت و غیررسمی و مسیرگشایی در این مناطق اشاره کرد و گفت: نوسازی و بازسازی بافت فرسوده شهری از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال آتی خواهد بود.

ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدیدها استاندار آذربایجان شرقی را همراهی کردند.

استاندار آذربایجان شرقی به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، از چند پروژه بزرگ عمرانی و توسعه شهری بازدید کرد.

عابدین خرم در محل اجرای چند طرح بزرگ عمرانی شهر تبریز حاضر شد و در یک بازدید ۵ ساعته آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها را بررسی کرد.

در این بازدید، آخرین وضعیت اجرای تونل انرژی تبریز در منطقه ایده‌لو، روگذرهای میدان شهید فهمیده، فاز نخست اتوبان ولایت، ساختمان جدید شهرداری منطقه ۵، تقاطع غیرهمسطح رسالت – دیزل‌آباد، تقاطع غیرهمسطح خلعت‌پوشان و ۶۵ متری خاوران، پروژه تجاری خدماتی راه و شهرسازی واقع در پشت مسجد کبود، مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب و چند پروژه دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.