• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

ایده‌های خلاقانه از نیازهای اساسی هر جامعه است

  • کد خبر : 6549
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
ایده‌های خلاقانه از نیازهای اساسی هر جامعه است
تریبون تبریز: معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: ایده‌های خلاقانه یکی از نیاز‌های اساسی هر جامعه‌ای بوده و ایده‌های خلاقانه سبب شده بازار تبریز تبدیل به یک هنر جهانی شود.

وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با حضور در جلسه رویداد ملی نما اظهار داشت: ایده‌های خلاقانه یکی از نیاز‌های اساسی هر جامعه‌ای بوده و ایده‌‌های خلاقانه سبب شده است که بازار تبریز تنها یک بنای معمولی نباشد بلکه این اثر تبدیل به یک هنر جهانی شود.

وی در ادامه افزود: انسان‌هایی هنر را خلق می‌کنند که از علم خود فراتر روند و اثرات چنین انسان‌هایی همواره در جهان شناخته می‌شود.

یامین‌پور با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت انسان گفت: شکل‌گیری روابط میان فردی معمولا در ۲ سطح قرار دارد که شامل اخلاق حرفه‌ای و کرامت درونی انسان‌ها می‌باشد که کرامت درونی هسته اصلی اخلاق حرفه‌ای را تشکیل می‌دهد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص مشارکت‌های اجتماعی تصریح کرد: مشارکت اجتماعی یک کنش جمعی بوده و در آن افراد مجموعه یاد می‌گیرند چگونه همکاری کنند و یک تشکل اجتماعی را تشکیل دهند.

وی یادآور شد: برای تشکیل اخلاق حرفه‌ای کار نیازمند کرامت انسانی هستیم و این اتفاق بدون کرامت انسانی به نتیجه نخواهد رسید.

یامین‌پور در ادامه گفت: اخلاق اجتماعی و فردی یک اصل دارد که بر اساس آن افراد نباید خود رای و خودپسند باشند و از بخل نفس پیشگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=6549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.