• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

کنگره بزرگداشت ۱۰هزار شهید استان، فرصتی برای تبلور پویایی قدرت و تعهد رسانه‌ها

  • کد خبر : 5308
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۵۶
کنگره بزرگداشت ۱۰هزار شهید استان، فرصتی برای تبلور پویایی قدرت و تعهد رسانه‌ها
تریبون تبریز: معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان فرصتی برای نشان دادن پویایی، قدرت و تعهد رسانه های استان است.

حسن گلی در نخستین جلسه کارگروه رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان اظهار داشت: ما همه اصحاب رسانه استان را فارغ از جهت گیری های سیاسی و جناحی، عضو این کارگروه دانسته و شهداء را حلقه وصل سلایق و دیدگاه های مختلفی می دانیم که دل در گرو ارزش های انسانی و اسلامی داشته و علاقه مند سرافرازی ایران عزیز هستند.

وی با بیان اینکه جلسات کار گروه با حضور فعالان رسانه ای ادامه خواهد یافت، تولید محتوا پیرامون شهداء را مهمترین کارکرد رسانه در ارتباط با کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان دانست و اظهار داشت : ان شاء الله طی روزهای آینده از فراخوان رویداد رسانه ای کنگره رونمایی خواهیم نمود تا این رویداد مهم بستری برای تولید محتوای رسانه ای در قالب های مختلف توسط اصحاب رسانه باشد.

گلی، مصاحبه با خانواده معظم شهداء، تهیه گزارش از ابعاد شخصیتی شهیدان و تولیدات چند رسانه ای مرتبط با فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت را از جمله موضوعاتی دانست که می تواند در خدمت کنگره ده هزار شهید استان قرار گیرد.

مسئول این کارگروه در ادامه از برنامه ریزی به منظور تدوین و مستند سازی تولیدات رسانه ای برتر به منظور ارائه در نمایشگاه ویژه کنگره خبر داد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر لزوم اطلاع رسانی اخبار رویدادها و برنامه های مرتبط با کمیته های مختلف کنگره تاکید نمود و اضافه کرد : یقین داریم اصحاب رسانه استان پای کار کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان خواهند بود و جریان سازی رسانه ای کنگره را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

گلی در پایان، کنگره بزرگداشت ده هزار شهید استان را فرصتی برای نشان دادن پویایی، قدرت و تعهد رسانه های استان توصیف نمود.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=5308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.