• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
10

وانت‌بارهای میوه فروش تبریز در انحصار ۱۸ نفر است

  • کد خبر : 758
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
وانت‌بارهای میوه فروش تبریز در انحصار ۱۸ نفر است
تریبون تبریز: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به ایجاد معضل سدمعبر از سوی وانت بارها در این شهر، گفت: در تبریز بیش از ۳۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش وجود دارد که همه آن‌ها در انحصار ۱۸ نفر است.

جواد صدیقی، روز سه شنبه در جلسه نشست مدیران شهرداری با اصحاب رسانه، افزود: تعدادی از این وانت بارها در کنار فروش میوه، اقدامات خلاف قانون مانند فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر انجام می دهند که باید با همکاری دستگاه های ذیربط نسبت به جمع آوری و ساماندهی آن ها اقدام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه از اول آذر بر اساس دستور شهردار تبریز در راستای ساماندهی دستفروشان، به این افراد و خودروهای سدمعبر بیش از ۵۰۰ ابلاغیه صادر شده است، اظهار داشت: از این تعداد فقط ۵۰ نفر به ابلاغیه توجه کرده و به شهرداری مراجعه کرده اند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با تاکید بر اینکه ساماندهی و حمایت از دستفروشان نیازمند از برنامه های شهرداری است، گفت: زمین مورد نیاز برای استقرار دستفروشان شناسایی و آماده سازی شده و هر خودرو می تواند در ساعات مشخص شده در مکان های مشخص شده استقرار یابد و به مردم میوه عرضه کند.

صدیقی، با اشاره به فعالیت دستفروشی ها در اکثر خیابان های سطح شهر، ادامه داد: ساماندهی دستفروشان نیازمند همکاری حدود ۱۱ دستگاه و نهاد دولتی مانند دادستانی، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، محیط زیست و منابع طبیعی، راه و شهرسازی و راهداری است.

وی یادآوری کرد: برخی افراد خیابان های سطح شهر را در قالب اجاره سینی یا طبق میوه در ازای دریافت روزانه مبلغی به دستفروشان نیازمند اجاره می دهند که باید با این افراد برخورد و از دستفروشان نیازمند حمایت شود.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.