• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

همایش شورای وحدت نیرو‌های انقلاب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4213
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
همایش شورای وحدت نیرو‌های انقلاب آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
تریبون تبریز: مسئول شورای وحدت نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی گفت: همایش شورای وحدت نیرو‌های انقلاب آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ایمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همایش لبیک مردم آذربایجان به فراخوان مقام معظم رهبری برای مشارکت بالا، شایسته گزینی و تقویت مجلس انقلابی، نخستین همایش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در آذربایجان‌شرقی توسط شورای نیروهای وحدت انقلاب اسلامی در سالن همایش مضلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش منوچهر متکی سخنگوی شورای  نیروهای وحدت انقلاب اسلامی، عضو هیات عالی و سعید مهدوی‌کنی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، جلالی مسئول دفتر جامعه روحانیت مبارز تهران، آیت الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی به سخنرانی خواهند پرداخت.

ایمانی هدف از این همایش را فراخوان تشکل‌های ارزشی و انقلابی به وحدت و مشارکت حداکثری و اتخاذ شیوه های عملیاتی برای شایسته گزینی و تقویت مجلس انقلابی و خبرگان رهبری اعلام کرد.

مسئول شورای وحدت نیروهای انقلاب در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این همایش روز شنبه سوم تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۹ در سالن همایش مصلای امام خمینی(ره) تبریز  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف شورای ائتلاف مشارکت حداکثری بوده است، گفت: شورای ائتلاف به دنبال وحدت و انسجام نیروهای انقلابی است.

ایمانی تصریح کرد:  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان برای ایجاد وحدت، انسجام و همدلی بین همه نیروهای انقلاب تشکیل شده و تشکیلات آن به‌صورت کاملاً مردمی و انقلابی است.

گزارش فارس حاکی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رمضانی خویش با مسئولان نظام به موضوع مهم انتخابات در پایان سال اشاره کرده و فرمودند: «این انتخابات خیلی مهم است.» شاید این اهمیت برای بسیاری از انتخابات‌های گذشته هم ذکر شده باشد. چراکه همه انتخابات‌ها در کشور ما مهم و سرنوشت ساز هستند. اما برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، یک تحول بسیار تأثیر گذار بر روند تحولات و مسائل سیاسی کشور به‌ویژه جنگ ترکیبی دشمن و اغتشاشات پاییز گذشته محسوب می‌گردد. به گونه‌ای در یک کلام می‌توان گفت حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی پایان بخش نقار‌ها و شکاف‌های داخلی و امید دشمن به فتنه گری از داخل کشور است. ضمن آنکه ترکیب مجلس هم می‌تواند بر روند مقاومت مردم کشور و رویکرد اقتدار آفرین دولت بسیار مؤثر باشد. 

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=4213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.