• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نوسازی مجموعه ریخته‌گری و ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد

  • کد خبر : 11023
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
نوسازی مجموعه ریخته‌گری و ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد
تریبون تبریز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نوسازی مجموعه ریخته‌گری ماشین سازی و ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش تریبون تبریز، «بابک احمدی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) امروز در حاشیه بازدید از خطوط تولیدی ماشین سازی و ریخته گری ماشین سازی تبریز به همراه «مالک رحمتی» معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی که در بدنه دولت وجود دارد و با همکاری وزارت صمت و وزارت امور اقتصاد و دارایی بتوانیم در زمان کوتاهی برنامه بازسازی و بهسازی مجموعه ماشین سازی و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز را اجرایی کنیم و تا قبل از پایان دولت سیزدهم شاهد ثمرات این اقدامات باشیم.

وی گفت: پس از اتفاقات ناگواری که در سال‌های گذشته بعد از واگذاری‌ها برای این مجموعه ها افتاده بود مقرر شد یک فرآیند بازسازی و نوسازی در این مجموعه انجام شود که اگر قرار به واگذاری مجدد بود بعد از آماده سازی این اتفاق بیفتد.

احمدی ادامه داد: مجموعه ماشین سازی و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز یکی از نگین‌های زرین شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی و صنعت کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز در بازدید مشترک با همکاری وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت مجموعه ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز مورد بررسی قرار گرفت که البته مسائل مختلف به صورت تخصصی در جلسات متعدد بررسی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=11023

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.