• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

نقل و انتقال کندوهای عسل ممنوع شد

  • کد خبر : 9061
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
نقل و انتقال کندوهای عسل ممنوع شد
تریبون تبریز: هرگونه نقل و انتقال کندوهای عسل در استان آذربایجان‌شرقی ممنوع شد.

به گزارش تریبون تبریز صمد زمان زاد قویدل معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران از آغاز آمارگیری از زنبورستانهای استان همزمان با سراسر کشور از هفته دوم مهرماه سال ۱۴۰۲ در استان خبر داد. 

وی گفت: آمارگیری از زنبورستان‌های استان به مدت ۱۳ روز از پانزدهم مهرماه سالجاری تا پایان روز پنج شنبه بیست وهفتم مهرماه در سطح استان توسط کارشناسان شبکه پهنه بندی جهادکشاورزی و با همکاری اتحادیه زنبورداران انجام می گیرد در این خصوص از کلیه زنبورداران عزیز درخواست می گردد جهت شرکت در این آمارگیری علاوه بر ارائه آدرس دقیق محل اسکان کندوهای زنبورعسل خود، با کارشناسان پهنه بندی همکاری لازم را نموده و در زمان سرشماری کندوها در زنبورستان خود با در دست داشتن کارت ملی حضور داشته باشند.

قویدل با بیان اینکه در ایام سرشماری کندوهای عسل در آذربایجان‌شرقی هرگونه نقل و انتقال کندو ممنوع می باشد تاکید نمود:  زنبوداران گرامی استان توجه داشته باشند که در محدوده زمانی ذکر شده از هرگونه نقل و انتقال کندوها  اکیدا خودداری کنند. 

شایان ذکر است زنبورداران می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر، با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و یا مدیریت امور طیور سازمان جهادکشاورزی استان از طریق شماره تلفن ۳۴۴۹۴۱۱۹ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=9061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.