• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

مسابقات بین‌المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 10447
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مسابقات بین‌المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می‌شود
تریبون تبریز: رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌شرقی، گفت: در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی، مسابقات امداد و نجات طبیعی با حضور ۹ تیم داخلی و خارجی روز دوشنبه 23 آبان در مجموعه ائل‌گلی برگزار می‌شود.

به گزارش تریبون تبریز میرمعصوم سهرابی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی امداد و نجات جزء برنامه‌های پیش‌بینی شده کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان توسط شهرداری تبریز است که در ۲ بخش تیمی و انفرادی و با حضور شرکت‌کنندگانی از ۶ کشور خارجی و تیم‌های ملی ایران و منتخب آذربایجان‌شرقی از روز دوشنبه در مجموعه ائل‌گلی برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی رویدادهای ورزشی و فرهنگی برگزار شده توسط شهرداری تبریز، در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می‌یابد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: کشورهای سوریه، پاکستان، عراق، ایران و ۲ تیم ملی ایران و منتخب آذربایجان‌شرقی در بخش تیمی این مسابقات شرکت دارند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان ادامه داد: در بخش انفرادی ۳ تیم اندونزی، هندوستان و نیجریه نیز با دیگر شرکت‌کنندگان رقابت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در مجموعه تفرجگاهی ائل‌گلی یادآوری شد: این مسابقات در آیتم‌های مختلفی چون موانع طبیعی و سازه‌ای برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی امداد و نجات با شرکت ۹ تیم داخلی و خارجی در ۲ بخش تیمی و انفرادی  ۲۳  آبان در مجموعه ائل‌گلی آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز سه‌شنبه در همین مجموعه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=10447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.