• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی؛

قاچاقچی گازوئیل در تبریز ۶.۷ میلیارد ریال جریمه شد

  • کد خبر : 12736
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
قاچاقچی گازوئیل در تبریز ۶.۷ میلیارد ریال جریمه شد
تریبون تبریز: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌ شرقی گفت: قاچاقچی گازوئیل (نفت گاز) در تبریز به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

«صمد حضرتی»، روز پنجشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این قاچاقچی سوخت اقدام به نگهداری خارج از ضوابط هفت هزار و ۲۰۳ لیتر گازوئیل در انبار یک واحد بلوک زنی در تبریز کرده بود، افزود: این میزان مواد نفتی از سوی پلیس اقتصادی استان کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه مواد نفتی مذکور ضبط شده است، اظهار کرد: به پرونده این میزان گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه مذکور، با توجه به ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه معادل ۲ برابر ارزش آن محکوم کرد.
حضرتی، با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۳ دستگاه ماینر( دستگاه استخراج رمز ارز) به ارزش چهار میلیارد و ۹۶۲ میلیون در شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق، ادامه داد: این دستگاه ها از سوی ماموران نیروی انتظامی این شهرستان از یک خودرو سواری در جاده هشترود – چاراویماق کشف و پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی یادآور شد: شعبه پس از بررسی گزارش پلیس، اتهام قاچاق را محرز و متهم را علاوه بر ضبط کالا با احتساب بهای خودروی حامل، به پرداخت ۶ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
در ۹ ماه سال جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی و مختومه شدن ۲ هزار و ۸۲۱ پرونده تخلف به پرداخت چهار هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=12736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.