• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

عهد ۴ موضوعی با رسانه‌ها چیست؟

  • کد خبر : 6744
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
عهد ۴ موضوعی با رسانه‌ها چیست؟
تریبون تبریز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به چهار تشکل صنفی در حوزه رسانه اعم از خانه مطبوعات، انجمن صنفی مدیران مسوول و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و سرپرستان اشاره کرد و گفت: ما با همه رسانه‌ها عهد چهار موضوعی تعالی بخشی، تبیین گری، امید آفرینی و مطالبه‌گری داریم.

به گزارش تریبون تبریز محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امشب در نشست صمیمی معاون امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: امروز استان اذربایجان‌شرقی ۵۵۰ رسانه ثبت شده دارد و دومین استان از نظر کمیت در کشور بوده و دارای ۱۸ روزنامه چاپ شده است.

وی ادامه داد: ۱۱ پایگاه خبری از استان آذربایجان‌شرقی جزو برترین‌ها در کشور انتخاب شد. به عبارتی در یکصد رتبه برتر کشوری، ۲۵ درصد جزو پایگاه‌های خبری برتر هستند.

مدیرکل ارشاد استان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان آگهی بین روزنامه‌ها توزیع شده است، گفت: امسال این رقم به ۱۸ میلیارد تومان خواهد رسید.

وی به چهار تشکل صنفی در حوزه رسانه اعم از خانه مطبوعات، انجمن صنفی مدیران مسوول و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و سرپرستان اشاره کرد و گفت: ما با همه رسانه‌ها عهد چهار موضوعی تعالی بخشی، تبیین گری، امید آفرینی و مطالبه‌گری داریم  و از تمام رسانه‌های مستقل و مطالبه‌گر که اقدام به مطالبه منصفانه و مصلحانه می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

بلاغی افزود: وظیفه ما حمایت از رسانه‌هاست و این همیشه در عملکرد بوده است.

وی یادآور شد: معاونت وزارتخانه در حوزه خبر و ساماندهی خبرنگاران عزم جدی دارد و همچنین اداره‌های کل استان‌ها در ارزیابی نقش خواهد داشت.

بلاغی از رونمایی از فراخوان جشنواره رسانه ای کنگره ده هزار شهید و همچنین تجلیل از خانواده شهدای رسانه، پیشکسوتان حوزه خبر و گرامیداشت فعالیت های پژوهشی محمد عزیزی راد، فعال رسانه ای در طول این مراسم خبر داد.

وی با اشاره به تصمیم گیری های جدید برای دخیل بودن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ها در ارزیابی های رسانه ای گفت: این امر می تواند در راستای عدالت آفرینی مفید باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اهالی رسانه استان جزو اولین فعالان رسانه ای بودند که در اغتشاشات سال گذشته، بیانیه ای آماده کرده و از مبانی انقلاب حمایت کردند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=6744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.