• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

  • کد خبر : 17172
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
تریبون تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به انجام موفقیت آمیز عملیات « وعده صادق » اشاره کرد و گفت: این عملیات غرورآفرین هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکست.

آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح و گرامیداشت روز ارتش در تبریز، با تبریک این موفقیت بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوافضای سپاه، اظهار کرد: بعد از خباثت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه و فرمان فرماندهی کل قوا برای تنبیه این رژیم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیهی تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند و انشاالله در ادامه شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف خواهیم بود.

وی به روز ارتش و ماجرای اوایل انقلاب در این مورد اشاره کرد و افزود: در روزهای پرالتهاب ابتدایی انقلاب اسلامی، گروهی کوته فکر و منافق شعار انحلال ارتش و تشکیل ارتش خلق را می‌دادند، اتفاقی که اگر می‌افتاد، قدرتمندترین بازوی انقلاب از دست می‌رفت و انقلاب اسلامی ملت ایران این بازوی قدرتمند خود را از دست می‌داد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود نه تنها مقابل چنین اشتباهی ایستادند، بلکه از ارتش خواستند در روز ۲۹ فروردین به میان مردم بیایند و مردم هم از فرزندان ارتشی خود استقبال کنند، به این ترتیب بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ملت ایران در نطفه خفه شد.

آل هاشم گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور کرد و بعد از جنگ هم در همه عرصه‌های خدمت و امدادرسانی به مردم اولین نهاد در کار بوده است.

وی افزود: ارتش همواره مورد احترام امامین انقلاب بوده و هست تا جایی که مقام معظم رهبری از ارتش به عنوان شجره طیبه و ارتش حزب‌الله نام بردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی از شهدای ارتش یاد کرد و گفت: این روزها سالگرد ایام شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی است، شهید صیاد شیرازی سید الشهدای ارتش بود و به درجات معنوی هم رسید که به دلیل نقش آفرینی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خار چشم دشمنان و منافقان بود.

آل هاشم گفت: یکی دیگر از شهدای شاخص ارتش، امیر سپهبد قرنی، رییس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به دست گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و نقشی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور داشت.
وی ادامه داد: اینجا باید یادی هم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کنیم که تا آخرین لحظه عمر خود در راه اسلام و انقلاب مجاهدت کرد.

بیشتر بخوانید
فرمانده: گروه ۱۱ توپخانه ارتش به تجهیزات مدرن مجهز است
فیلم| رژه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرانه خلیج فارس
پادگان چه سهمی در توسعه مراغه دارد؟
تجمع مردم تبریز/ عملیات “وعده صادق” کذایی بودن گنبد آهنین را ثابت کرد
نیروی هوایی ارتش به خودکفایی رسیده است
عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز افزود: نقش ارتش مقتدر در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی و مقابله با تجزیه طلبان در اوایل انقلاب و متوقف کردن ماشین جنگی دشمن اشغالگر در هشت سال دفاع مقدس راهبردی بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی افزود: ارتش بعد از جنگ هم همواره در خدمت و فدایی ملت بوده و هست و در حوادث مختلف به یاری مردم شتافته است.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=17172

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.