• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4

علت چهارشنبه‌های پرترافیک تبریز اعلام شد

  • کد خبر : 12131
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
علت چهارشنبه‌های پرترافیک تبریز اعلام شد

سرهنگ فریدون قنبرزاده، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه‌های هر هفته شاهد حجم انبوهی از تردد خودروهای شخصی در شبکه معابر کلانشهر تبریز هستیم. وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار دوربین‌های تردد شمار کلانشهر تبریز در روزهای چهارشنبه هر هفته به طور میانگین ۱۱ هزار دستگاه خودرو در محدوده زمانی […]

سرهنگ فریدون قنبرزاده، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه‌های هر هفته شاهد حجم انبوهی از تردد خودروهای شخصی در شبکه معابر کلانشهر تبریز هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار دوربین‌های تردد شمار کلانشهر تبریز در روزهای چهارشنبه هر هفته به طور میانگین ۱۱ هزار دستگاه خودرو در محدوده زمانی ۱۶ الی ۱۹ بیشتر از ایام دیگر هفته وارد تبریز می‌شوند.

وی افزود: اکثر مقاصد خودروهای ورودی به شهر تبریز استفاده از خدمات پزشکی در معابر (خیابان آزادی – گلگشت، خیابان ۱۷ شهریور و میدان پیشقدم) می‌باشد.

قنبرزاده یادآور شد: با توجه به تعطیلی پزشکان در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته، مراجعه بیشتر شهروندان تبریزی به مطب‌ها نیز بیشتر از روزهای دیگر می‌باشد که این موضوع تراکم ترافیک شدیدی را بر شبکه معابر تحمیل می‌کند.

وی گفت: پلیس با حداکثر توان خود سعی در مدیریت ترافیک دارد و لیکن این موضوع با همکاری جامعه پزشکی و مدیریت زمان حضور این عزیزان در مطب‌ها محقق می‌شود.

وی افزود: نبود محل پارک مناسب در کنار مطب‌های پزشکی یکی دیگر از علل مهم ترافیک‌های سنگین شبکه معابر تبریز می‌باشد که می‌طلبد شهرداری محترم و دادستان محترم به این موضوع ورود و اخطارهای لازم را به مطب‌ها و کلینیک‌هایی که ایجاد مزاحمت می‌کنند صادر نمایند.

وی تاکید کرد: جهت روانسازی ترافیک در شبکه معابر تبریز شهروندان محترم حتی الامکان از وسیله نقلیه عمومی استفاده نموده و مراجعات پزشکی خود را برای ایام دیگر هفته موکول نمایند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=12131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.