• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی 

  • کد خبر : 17097
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی 
تریبون تبریز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طراحی واحدهای نهضت ملی مسکن در سهند بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی، گفت: علاوه بر اجرای سریع پروژه نیلوفر، شاهد پروژه‌ای باکیفیت و ممتاز هستیم که بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی طراحی شده است.

به گزارش تریبون تبریز، فرهاد سعیدی در جریان بازدید از پروژه‌های آماده افتتاح، ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های تکمیل شده بر رفع کامل نواقصات تاکید کرد و گفت: انجام همزمان کارها باعث افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها می‌شود.

سعیدی با حضور در پروژه نیلوفر کیفیت اجرای پروژه را بی نظیر و کاملا مدرن عنوان کرد و گفت: علاوه بر اجرای سریع پروژه نیلوفر، شاهد پروژه‌ای باکیفیت و ممتاز هستیم و پروژه بر اساس شاخص‌های اجتماعی و روانشناختی طراحی شده است.
وی در ادامه این بازدید، آخرین وضعیت شبکه آب و فاضلاب بلوک‌های نیلوفر و آذر را که در حال اجرا بود، مورد ارزیابی قرار داده و بر تسریع در روند اجرای کار تاکید کرد.
وی همچنین از پروژه‌های مهسان و ال آی به همراه روسای دستگاه‌های خدمت‌رسان شهر بازدید کرده و بر تسریع در روند محوطه‌سازی و مسیر پارکینگ تاکید و خاطرنشان کرد که پروژه از هر لحاظ باید برای سکونت متقاضیان آماده شود.
سعیدی در ادامه به محل اجرای پروژه آوین رفت و همزمان حسین فیروزی، فرماندار شهرستان اسکو نیز در محل پروژه حضور یافت و از آخرین وضعیت لوله‌کشی آب و فاضلاب پروژه بازدیدی به عمل آمد و همچنین آخرین وضعیت پروژه مشارکتی تجاری باران نیز در محل پروژه، مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این بازدید چند ساعته، آخرین وضعیت هوشمندسازی اولین مدرسه کودکان استثنایی شهر جدید سهند نیز بررسی شد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=17097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.