• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
رییس سازمان مدیریت آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

ضرورت اتمام پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت

  • کد خبر : 14520
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
ضرورت اتمام پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت
تریبون تبریز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، گفت: تمام تلاش و تاکید ما این است که پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت به اتمام برسند.

حیدر فتح‌زاده در حاشیه دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: لازم است تمام دستگاه های استان به جای مسئله محوری به صورت برنامه محور پیش روند.

وی افزود: توسعه باید بر مبنای فهم مشترک باشد تا خروجی آن منجر به بالا رفتن بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تمام بخش های اقتصادی، صنعتی، تجاری، فرهنگی و غیره شود.

فتح‌زاده با اشاره به گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی استان و بررسی تحلیلی عملکرد دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی بر مبنای چند شاخص مهم از جمله بهره وری، رضایتمندی مردم از خدمات، عدالت و تعالی سازمانی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در نهایت به دنبال این هستیم که در سال ۱۴۰۳، دستگاه ها، با رویکرد نگاه به آینده، چشم اندازها، برنامه‌ها و ماموریت‌های خود را مطابق با سند آمایش، سند تحول دولت مردمی و برنامه هفتم توسعه ارائه دهند.

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، به گفته وی، موضوع الحاق اراضی به بیمارستان شهر مهربان در شهرستان سراب، افزایش بلندمرتبه سازی در شهر جدید سهند به هفت طبقه در حدود ۲۰ هکتار، تغییر کاربری ۲۰ هکتار پهنه گردشگری به مسکونی در فاز پنج تبریز، الحاق اراضی به شهر محدوده شهر جدید سردرود در راستای طرح ملی نهضت مسکن از جمله مصوبات جلسه امروز بود.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=14520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.