• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

رسانه ها صدای مردم باشند نه گروه های خاص/ کارآمدی مدیران مهم تر از انقلابی بودن آنهاست

  • کد خبر : 14374
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
رسانه ها صدای مردم باشند نه گروه های خاص/ کارآمدی مدیران مهم تر از انقلابی بودن آنهاست

نشست هم اندیشی مالک رحمتی با مدیران رسانه‌های استان عصر روز چهارشنبه در کاخ استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.وی در این جلسه با بیان اینکه قدمت مطبوعات در این استان بیش از ۱۵۰ سال است گفت: این قدمت بالا نشان دهنده فرهیختگی استان است که وظیفه ما را بسیار سخت می کند و باید این جایگاه […]

نشست هم اندیشی مالک رحمتی با مدیران رسانه‌های استان عصر روز چهارشنبه در کاخ استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
وی در این جلسه با بیان اینکه قدمت مطبوعات در این استان بیش از ۱۵۰ سال است گفت: این قدمت بالا نشان دهنده فرهیختگی استان است که وظیفه ما را بسیار سخت می کند و باید این جایگاه حفظ شود.
وی در ادامه افزود: ما به این استان در یک زمان خاص آمدیم و بعد از سی ماه مسئولیت استان را قبول کردیم لذا برخود وظیفه می دانم اقدامات استاندار قبلی را ادامه دهم با وجود اینکه زمان کمی وجود دارد تلاش خواهیم کرد برای رفع مشکلات یک دهه ای تمام انرژی خود را بکار بگیریم. 
وی ادامه داد: فرصت گرفتن گزارش و آشنایی با مدیران را نداریم و برای اطلاع از مشکلات به صورت مستقیم از مناطق و شهر های مختلف بازدید می کنیم.
رحمتی خاطرنشان کرد: اثربخشی مسئولان از کارآمدی آنها سرچشمه می گیرد و اگر مدیری تنها انقلابی باشد ولی کارآمد نباشد از آنها استفاده نخواهیم کرد. استانداران قبلی بسیار شخصیت بزرگی داشتند و از آنها دعوت کردیم و از تجربیات آنها برای نحوه مدیریت بهره مند خواهیم شد.

استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل اندیشکده استان خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه به منظور بهره مندی و پیدا کردن اولویت های مهم تشکیل می شود. برای رسانه وظیفه خطیری قائل هستم و معتقدم رسانه ها باید صدای مردم باشند نه صدای گروه خاص، رسانه ها باید صدای همه اقشار مختلف را به گوش مسئولان برسانند به شرطی که اصل صداقت را رعایت کنند. امانت داری از دیگر انتظاراتی است که امیدوارم به صورت صحیح به مردم منتقل شود. 
رحمتی ادامه داد: مردم به حد کافی اخبار منفی دریافت می کنند و انتظار داریم رسانه ها اخبار امید آفرین را نیز منتشر کنند و در کنار اخبار منفی، اتفاقات مثبت را هم گزارش کنند. عدم پاسخگویی مدیران قابل قبول نیست و هر فصل مدیران حداقل یک نشست خبری داشته باشند.
رحمتی در پایان گفت: مدیران برای ارتباط با تهران باید از طریق نماینده دولت در استان عمل کنند و از طریق نماینده دولت مطالبات را پیگیری کنند. از اصحاب رسانه درخواست دارم اطلاع رسانی از اقدامات دولتی و خصوصی به خوبی انجام شود. همچنین اقناع سازی در رسانه ها رخ دهد و مردم از سایت های معتبر اخبار را دریافت کنند. هر مسئله ای شفاف شود مسائل ذهنی مردم هم حل خواهد شد. همه مسئولین دستگاه های اجرایی بر اساس ابلاغ هیات دولت حق سوگیری در انتخابات ندارند و از هیچ فردی در انتخابات حمایت نمی کنیم و اجازه ندهید شیطنت هایی توسط برخی افراد صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=14374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.