• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
1

رای اولی ها با آراء تعیین کننده خود سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنند

  • کد خبر : 13857
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
رای اولی ها با آراء تعیین کننده خود سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنند

مالک رحمتی روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز در سالن ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه این شهر افزود: جوانان همیشه در صحنه بوده اند و در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آنها خواهیم بود.وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همان طور که در […]

مالک رحمتی روز چهارشنبه در جمع دانش آموزان رای اولی تبریز در سالن ورزشی ژیمنازیوم دانشگاه این شهر افزود: جوانان همیشه در صحنه بوده اند و در انتخابات پیش رو بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی آنها خواهیم بود.
وی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس، جمع کثیری از دانش‌آموزان، فهمیده‌ها و جنگجوها در میدان‌های نبرد حضور یافتند، در انتخابات یازده اسفند نیز منتظر مشارکت حداکثری رای اولی‌ها هستیم.

حضور حداکثری در انتخابات، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند، عزت و استقلال کشور را بیمه می کند گفت: حضور دانش‌آموزان رای اولی در این انتخابات، به معنی دفاع از عزت و استقلال کشور است و از خلق حماسه ای دیگر از سوی دانش آموزان اطمینان داریم.
مسعود سعادتی حضور تعداد کثیری از دانش آموزان رای اولی در این همایش مهمی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت، عنوان کرد و گفت: امنیت و شکوه کنونی ایران سربلند را مدیون شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و مدافع سلامت، شهدای دانش‌آموز و فرهنگی هستیم‌ و به پاس خون این عزیزان؛ باید در پای صندوق های رای حاضر شویم.
وی تاکید کرد: امروز دانش‌آموزان وظیفه دارند برای استقلال ایران عزیز که با خون هزاران شهید و نثار خون عزیزترین و پاک‌ترین جوانان بدست آمده است با پیشرفت علمی، کشورمان را به قدرت برتر منطقه تبدیل کنند.
سعادتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی حادثه تروریستی کرمان، ادامه داد: حضور آن شهدای بزرگوار در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی نشان از حس مسئولیت آنان بود و حضور شما در همایش رای اولی‌ها نیز نشانگر مسئولیت‌پذیری و علاقه‌مندی به سرنوشت کشور بوده و است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان با هدف قرار دادن دانش‌آموزان، عزت و استقلال مملکت را نشانه گرفته‌اند، گفت: امروز دشمن در لباس دوست، ادعای دلسوزی دارد اما این‌ها همان هایی هستند که به صراحت اعلام می‌کنند که نباید اجازه داد ایران به قدرت برتر سیاسی و اقتصادی منطقه تبدیل شود.
سعادتی گفت: غربی‌ها در اوج وقاحت، شعار ایران دوستی و بشردوستی سر می‌دهند درحالی که از کشته شدن بیش از ۱۰ هزار کودک در غزه از سوی رژیم اشغالگر حمایت و دفاع می‌کنند و در طول ۴۵ سال گذشته در نقطه مقابل استقلال ایران ایستاده‌اند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.
آذربایجان شرقی ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان سه میلیون و سه هزار و ۲ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=13857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.