• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
7

خمز: روند بهتر شدن تراکتور ادامه دار خواهد بود

  • کد خبر : 7675
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
خمز: روند بهتر شدن تراکتور ادامه دار خواهد بود
تریبون تبریز: سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: روند بهتر شدن تراکتور ادامه دار خواهد بود و بازی به بازی ایرادات را کنار خواهیم گذاشت

به گزارش تریبون تبریز، پاکو خمز دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تراکتور مس رفسنجان که منجر به نخستین پیروزی فصل تیمش شد، اظهار کرد: مهدی عبدی کارش گلزنی است و کارش را انجام داد چون کار فوروارد گلزنی است و انتظارمان از وی همین است.

وی افزود: امیدوارم روند خوب تیم ادامه داشته باشد، هدف ما همین است که روز به روز تیم قوی تر بشویم و اشتباهات قبلی و جزییات کوچک را کار بگذاریم.

وی با بیان اینکه با استرس بیگانه است، گفت: روزی که من استرس داشته باشم حاضرم یک ماشین کادو بدهم.
خمز همچنین با ابراز رضایت از حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: البته هواداران آزاد هستند به ورزشگاه بیایند و بستگی به علاقه آنها دارد.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند نظرات خود را آزادانه بیان کنند اما نظر من این است که بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند با تمام وجود تلاش می کنند حرفه‌ای رفتار می کنند می دانند ارزش پیراهن این تیم زیاد است حق آنها نیست که هو شوند.

خمز با اشاره به کیفیت بازی تراکتورسازی، اظهار کرد: امروز بازی خوبی انجام دادیم و پیروزی ما به حق بود البته مقابل این طور تیم ها بازی کردن سخت است.

خمز ادامه داد: باید کاری که بازیکنان انجام می دهند را قضاوت کنیم که حرفه ای رفتار می کنند یک روزی روز بازیکن نیست اما مهم تلاش بازیکن برای تیم است.

وی همچنین در خصوص تعطیلی های لیگ برتر فوتبال کشور، گفت: من وقفه‌ها و تعطیلی های لیگ را دوست ندارم در لیگ ایران تعطیلی زیاد است، فکر می کنم هر چند هفته یک بار تعطیلی می افتد این خوب نیست و باید راه حلی برای این اتفاق در نظر گرفته شود.

وی در خصوص نحوه بازی سعید آقایی بیان داشت: از بخشی از بازی سعید آقایی راضی هستم اما فکر می کنم او باید بیشتر در حمله شرکت کند و راحت تر بازی کند تا بیشتر به تیم کمک کند.

خمز یادآور شد: همیشه تلاش می کنیم به بهترین شیوه فوتبال بازی کنیم تا هواداران لذت ببرند اما طبیعی است مقابل پرسپولیس یا بازی آسیایی هوادار زیاد بیاید بازهم تکرار می کنم که هواداران آزاد هستند بیایند یا نه، البته دوست دارم استادیوم پر شود و ما باید هواداران را مجبور کنیم که ورزشگاه را پر کنند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=7675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.