• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

خدمتگزاری به مردم، کار دشوار و زینبی است

  • کد خبر : 13686
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
خدمتگزاری به مردم، کار دشوار و زینبی است

جمعی از پیشکسوتان سواه عاشورا با استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند. حاضران در این دیدار برای کمک به مدیریت ارشد استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام آمادگی کردند.  محمود چمنی از فرماندهان پیشین سپاه عاشورا در این دیدار گفت: پیشکسوتان سپاه عاشورا دغدغه مردم را دارند، زیرا گروه مرجع برای افکار عمومی محسوب […]

جمعی از پیشکسوتان سواه عاشورا با استاندار آذربایجان‌شرقی دیدار کردند. حاضران در این دیدار برای کمک به مدیریت ارشد استان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام آمادگی کردند. 

محمود چمنی از فرماندهان پیشین سپاه عاشورا در این دیدار گفت: پیشکسوتان سپاه عاشورا دغدغه مردم را دارند، زیرا گروه مرجع برای افکار عمومی محسوب می‌شوند.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را مانوری برای حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه می‌دانیم. 

سردار جعفری از دیگر پیشکسوتان سپاه عاشورا نیز در این دیدار بیان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه مدیریتی است که با تحول مدیریتی، شایسته‌سالاری و به‌کارگیری مدیرانی که بخشنامه‌ای نیستند، قابل‌حل است. 

وی اضافه کرد: اگر مدیران پای‌کار مردم باشند، بخش عمده‌ای از مشکلات را می‌توان به شکل مردمی رفع کرد.

حبیب‌اللهی، دیگر پیشکسوت جبهه و جنگ از لشکر عاشورا نیز در این دیدار با اشاره به حضور پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی آذربایجان شرقی تشریح کرد: انجمن راویان استان تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر برای نهضت روایتگری در بین دانش‌آموزان و کاروان‌های راهیان نور تربیت‌ کرده است.

وی ادامه داد: بدون شک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از بسیاری از نارسایی‌ها و نابسامانی‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار با تشریح جایگاه پیشکسوتان این نهاد در کمک به تحقق آرمان‌های نظام و شهدا گفت: ۱۴ هزار ساعت خاطرات دفاع مقدس برای تدوین کتاب و کارنامه سپاه عاشورا ضبط و ثبت شده است. 

وی درخواست کرد که استاندار آذربایجان شرقی، دستور تسریع در اختصاص مکان برای دبیرخانه دایمی کنگره بزرگداشت شهدای استان توسط شهرداری تبریز و اداره کل میراث‌فرهنگی برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره کنگره را صادر کند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار خطاب به حاضران بیان کرد: شما در زمان خود به بهترین وجه به وظیفه‌تان عمل کرده‌اید؛ مردم به سپاه علقه دارند و همین، دلیل علاقه‌مندی مردم به این مجموعه ولایی است. 

مالک رحمتی افزود: سپاه بازنشستگی ندارد، زیرا سپاهی، دغدغه مردم دارد و همیشه ایثارگر است.  

وی اضافه کرد: شما در جبهه تبیین و خدمات‌رسانی به مردم حضور دارید و تمام‌قد در میدان هستید.  

رحمتی ادامه داد: خدمتگزاری به مردم، کار دشوار و زینبی است که هزینه بالایی دارد و امر تدریجی است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی، گفت: تشییع‌جنازه سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی نشان داد که مردم چه ارادتی به سپاه و سپاهیان عزیز دارند. 

وی یادآوری کرد: امروز دشمن توان رسانه‌ای و فضای مجازی خود را چندین برابر کرده و در قالب جنگ نرم و روانی علیه قشر جوان و نوجوان ما می‌تازد.  

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حیات طیبه ۴۵ساله خود ۴۰ انتخابات برگزار کرده است، افزود: مردم در حکومت اسلامی موضوعیت دارند و امامین انقلاب اثبات کرده‌اند حکومتی موفق است که مردمی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با هدایت انقلاب، مردم‌سالاری دینی را در جامعه نهادینه کردیم، اضافه کرد: کار دشواری داریم؛ اما اگر به خواسته‌های شهدا عمل کنیم، کار نشد، ندارد. 

وی تأکید کرد: برای توسعه، عمران و آبادانی آذربایجان شرقی باید میدان را برای تولید و اشتغال به دست مردم فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=13686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.