• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!

  • کد خبر : 4472
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!
تریبون تبریز: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

 محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز عصر امروز به همراه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با حضور در دفتر فرماندار تبریز، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای یونس فاتح فرماندار جدید تبریز، به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با مسایل شهری پرداختند.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش فرمانداری در حل مسائل شهری گفت: با توجه به نقش حاکمیتی فرمانداری در میان دستگاه ها، این نهاد می‌تواند در کنار شهرداری و با استفاده از اختیارات و توانایی هماهنگی در میان دستگاه ها، به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شهری اهتمام داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز افزود: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم‌افزایی دستگاه ها می‌توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن‌ها باشیم.

عزتی گفت: فرمانداری نیز به‌عنوان نماینده حاکمیتی ناظر بر شهرستان در کنار شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه های متولی شهرستان، می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهری به ویژه بافت های ناکارامد را که نیازمند ورود دستگاه های مختلف اجرایی است حل کرده و با ایجاد محیط مناسب برای سکونت، امنیت و زیست پذیری شهری را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=4472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. وضعیت ساخت و ساز خارج از ضوابط شهرسازی در تبریز زیر چشم و نظر شهرداری بیداد میکند . حتی به گزارش تخلف هم رسیدگی نمی شود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.