• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
5
خبر/

حال عمومی استاندار آذربایجان شرقی خوب است

  • کد خبر : 12354
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
حال عمومی استاندار آذربایجان شرقی خوب است
تریبون تبریز: پزشکان معالج استاندار آذربایجان شرقی اعلام کردند که حال عمومی وی خوب است و هم اکنون دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

عابدین خرم به علت عفونت تنفسی که بر اثر بیماری توام کرونا و آنفلوآنزا عارض شده است در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری است و روند درمان وی ادامه دارد.

عیادت فرمانده سپاه عاشورا از استاندار آذربایجان‌شرقی
فرمانده سپاه عاشورا دقایقی قبل به همراه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، جانشین فرماندهی و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه عاشورا از عابدین خرّم، عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کردند.
سردار اصغر عباسقلیزاده، در این دیدار با کادر درمان و خانواده استاندار آذربایجان‌شرقی پیرامون روند درمان وی صحبت و اظهار امیدواری کرد که استاندار هرچه سریع تر روند بهبودی را طی کرده و سلامتی خود را بازیابد.
نماینده ولی فقیه در استان نیز جمعه گذشته با حضور در بیمارستان امام رضا و عیادت استاندار، در جریان روند درمان وی قرار گرفت و برای وی آرزوی بهبودی عاجل کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور نیز که هفته قبل برای حضور در جلسه انتخابات با فرمانداران استان در تبریز حضور یافته بود با اشاره به عیادتش از استاندار و احوال پرسی از او گفت: آقای خرم قرص و محکم استاندار آذربایجان شرقی است.
محمدتقی شاهچراغی ، تراب محمدی معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی را تا زمان بهبود بیماری استاندار، به عنوان مسئول هماهنگی امور استانداری معرفی کرد.
عابدین خرم از ۲۵ مهر سال ۱۴۰۰ مسوولیت استانداری آذربایجان شرقی را برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=12354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.