• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

توهین به قرآن، توهین به انسانیت و ارزش‌های الهی است

  • کد خبر : 4520
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
توهین به قرآن، توهین به انسانیت و ارزش‌های الهی است
تریبون تبریز: امام جمعه موقت بناب با بیان اینکه ترغیب به خشونت و نفرت پراکنی هیچ نسبتی با آزادی بیان ندارد، گفت: توهین به قرآن توهین به انسانیت و ارزش‌های الهی است.

حجت‌السلام  علی اعلایی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به هتک حرمت کشور سوئد به قرآن کریم اظهار کرد: این هفته شاهد اقدام موهن و نفرت‌‌انگیز دولت سوئد بودیم که در یک اقدام موهن و به بهانه آزادی بیان مجوز آتش کشیدن قرآن را صادر کرد.

خطیب موقت نمازجمعه بناب گفت: متاسفانه برخی از کشورهای اروپایی همچون گذشته به بهانه واهی حمایت از آزادی بیان مسیر نفرت پراکنی علیه مقدسات و ارزش‌های اسلامی را انتخاب کردند و به ۲ میلیارد مسلمان در دنیا توهین کردن و با شعار وجود حقوق بشر به حقوق جامعه بزرگ مسلمانان توهین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه جهانی باید یک صدا در مقابل اقدام موهن کشور سوئد  بایستند.

اعلایی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران متذکر شد: در این حمله بار دیگر خوی شیطانی آمریکا و مدعیان حقوق بشر را به همه مسلمانان نشان داد.

وی با اشاره به قدرت بالای دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها در تامین امنیت داخل کشور در تامین امنیت سایر کشورها نیز نقش محوری دارد.

امام جمعه موقت بناب همچنین به موفقیت‌های اخیر مسؤولان نظام در سیاست خارجی و همچنین موضوعات داخلی گفت: دشمنان نظام نیز اخیرا به این موفقیت‌ها اذعان می‌کنند و قطعا با اقداماتی که دولت مردمی انجام می‌دهد،  امیدواریم روزهای بهتری در انتظار گشایش مسائل اقتصادی و رفاهی برای مردم و کشورمان باشیم.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=4520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.