• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
استاندار آذربایجان شرقی:

تسریع در توسعه نیروگاه تبریز از نان شب واجب‌تر است

  • کد خبر : 14276
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تسریع در توسعه نیروگاه تبریز از نان شب واجب‌تر است
تریبون تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم هم افزایی و به‌کارگیری همه امکانات برای اجرای طرح توسعه نیروگاه تبریز، گفت: پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه تبریز باید با سرعت پیش برود و این طرح برای استان از نان شب واجب تر است.

مالک رحمتی در جلسه کارگروه مولدسازی استان، با تاکید بر اینکه مولدسازی راهگشای مشکلات اقتصادی کشور است، افزود: مولدسازی یک فرصت بزرگ است و نباید به چشم‌ تهدید به آن نگاه کرد؛ با مولدسازی می‌توان ارزش افزوده ایجاد کرد و با درآمد حاصل از آن، پروژه های ناتمامی را که در استان قرار دارند، تکمیل کرده و به اتمام رساند.
استاندار آذربایجان شرقی، طرح توسعه نیروگاه تبریز را یکی از پروژه‌ها برشمرد و با تاکید بر اهمیت فوق‌العاده آن برای استان و لزوم هماهنگی تمام دستگاه های ذیربط برای پیشرفت این پروژه، گفت: همه اقدامات مربوط به طرح توسعه نیروگاه تبریز باید در تبریز و داخل استان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم شاهد حذف خاموشی‌ها در ماه‌های گرم سال بودیم، ادامه داد: کاهش مصرف آب، افزایش تولید و اصلاح ناترازی برق و ایجاد ارزش افزوده از نتایج اجرای طرح سیکل ترکیبی نیروگاه تبریز است که برای رفع نیازهای اساسی مردم استان ضروری و واجب است.
رحمتی به مولدسازی در گمرک هم اشاره کرد و گفت: از محل درآمد مولدسازی املاک مازاد گمرک، می‌توان کاستی‌ها و نواقص پایانه‌های استان را برای ارائه خدمات هر چه بهتر، برطرف کرد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=14276

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.