• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر رعایت اخلاق انتخاباتی

  • کد خبر : 14480
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
تاکید استاندار آذربایجان‌شرقی بر رعایت اخلاق انتخاباتی
تریبون تبریز: استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: در انتخابات که بزرگترین آزمون و امتحان پیش رو است باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود.

مالک رحمتی، پنجشنبه، سوم اسفندماه، در نشست مجریان و ناظران ستاد انتخابات استان، گفت: این انتخابات تعدادی بازیگر و هوادار فعال دارد که باید اخلاق را رعایت کنند تا در یک فضای با آرامش و آسایش انتخابات را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر نتوانیم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم بعد انتخابات باید تبعات آن را پس دهیم.

وی با بیان اینکه شهر تبریز خطه‌ای انقلابی، پیشرو و هویت ساز است، گفت: در استان تقریبا همه‌ی اقدامات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه همراه با سلامت برنامه ریزی شده و همه دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه به حضور حداکثری مردم در انتخابات در استان تاکید داریم، گفت: این انقلاب دستاوردی مهم با عنوان مردم سالاری دینی و اداره کشور با رای مردم را در طول ۴۵سال داشته و برای اینکه این را به دنیا و جهان اثبات کنیم با این دو انتخابات پیش رو که چهلمین انتخاباتی است که انقلاب اسلامی برگزار می‌کند، نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: هیچ مجموعه‌ای در دنیا که دم از دموکراسی و مراجعه به رای مردم می‌زنند به این میزان مراجعه به آرای مردم را نداشته و ندارند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عنصر کلیدی در این نظام حضور مردم، انتخاب مردم و مردم سالاری دینی است.

وی در پایان افزود: یکی از کارهای خوبی که برای افزایش خدمت رسانی توسط شهرداری‌ و دستگاه‌های اجرایی اتفاق افتاده بود امروز توسط وزیر محترم مورد بهره‌برداری قرار گرفت‌.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=14480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.