• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
9
رئیس اورژانس استان خبر داد؛

انتقال ۵۰ باردار گرفتار در سرما توسط اورژانس آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 768
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
انتقال ۵۰ باردار گرفتار در سرما توسط اورژانس آذربایجان شرقی
تریبون تبریز: رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از امدادرسانی به بیش ۳۰۰ نفر گرفتار وانتقال ۵۰ مادر باردار در سرما و کولاک شدید در نقاط صعب العبور در شهرستان‌های استان در سال جاری خبر داد.

اصغری جعفری روحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به منظور امدادرسانی در جاده‌های استان و همزمان با آغاز فصل سرد سال شروع شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه آمادگی کامل اورژانس افزود: کارشناسان اورژانس با استقرار و پوشش خدمات فوریت‌های پزشکی در سطح جاده و شهر در قالب طرح زمستانه ۱۴۰۱ به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رئیس اورژانس استان بیان کرد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس آماده ارائه خدمات در شرایط ویژه و صعب العبور در این طرح ایفای نقش خواهند داشت.

جعفری با اشاره به اینکه بیش از ۹۰۰ کارشناس اورژانس در راستای اجرای این طرح به خدمات رسانی می‌پردازند بیان کرد: ۱۵۰پ ای گاه اورژانس وبیش از ۱۵۰ خودروی عملیاتی اعم از آمبولانس اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و همچنین بالگرداورژانس هوایی در طرح زمستانه ۱۴۰۱ بکارگیری می شوندد.

رئیس اورژانس به لزوم رعایت نکات ایمنی در سفر از سوی رانندگان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان شرقی استانی با اقلیم‌های مختلف است و شامل مناطق کوهستانی و صعب العبور و کولاک هستیم، لازم است رانندگان قبل از سفر با اطلاع کامل از وضعیت محورهای مواصلاتی و همراه داشتن تجهیزات متناسب با آن محورها سفر کنند.

وی در پایان یادآور شد: هم استانیهای عزیز در روستاها ی برفگیر و صعب العبور عنایت داشته باشند حتماً با در نظر گرفتن هشدارهای هواشناسی مادران باردار را به مراکز درمانی شهرستان و استان و تحت پوشش انتقال دهند تا بعد از بارش برف ونیاز به مراکز درمانی با مشکل مواجه نشوند.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.