• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
7

استاندار آذربایجان شرقی: طرح توسعه فضای سبز عینالی تبریز متوقف نمی شود

  • کد خبر : 5656
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
استاندار آذربایجان شرقی: طرح توسعه فضای سبز عینالی تبریز متوقف نمی شود
تریبون تبریز: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه تفرجگاه عینالی برای مردم تبریز، گفت: طرح توسعه فضای سبز این مجموعه متوقف نمی شود.

به گزارش تریبون تبریز به نقل از ایرنا، عابدین خرم روز شنبه در جلسه هیات مدیره سازمان عمران عون بن علی (عینالی) با تاکید بر لزوم هم افزایی برای توسعه شایسته این مجموعه اظهار کرد: در این راستا از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده این تفرجگاه حمایت می کنیم.

وی افزود: هر چند تلاش زیادی برای نگهداری فضای سبز و امکانات موجود در این تفرجگاه می شود، اما توسعه آن تا محدوده سد شهید مدنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

خرم تاکید کرد: نباید به هیچ‌ وجه اجازه داد که محدوده سازمان عون بن علی به ویژه در شرق آن تحت هر عنوانی مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

وی همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای برنامه های مفرح و فرهنگی در این مجموعه برای مردم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید



شهردار تبریز نیز در این جلسه بر لزوم مشارکت همه دستگاه های خدمت رسان در طرح توسعه محدوده عون بن علی برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

یعقوب هوشیار افزود: تفرجگاه عینالی متعلق به همه مردم بوده و خدمت رسانی به شهروندان عزیز در آنجا به عنوان یکی از شناسنامه های تفرجگاهی تبریز به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی آید و سایر سازمان ها و نهادها هم باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

مدیرعامل سازمان عون بن علی هم در این جلسه اعلام کرد: بودجه این سازمان از ۶۹ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۳۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

بابک دانش پناه افزود: با دستور شهردار تبریز در سال جاری اجرای طرح انرژی پاک در قالب روشنایی داغ کولی تا دره یاران با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی همچنین از طراحی و در دست اجرا بودن طرح ورودی به ارتفاعات عینالی از میدان شهید فهمیده با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=5656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.