• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

اجرای لوکس‌ترین پروژه‌ نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید سهند

  • کد خبر : 17262
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
اجرای لوکس‌ترین پروژه‌ نهضت ملی مسکن کشور در شهر جدید سهند
تریبون تبریز: پروژه نیلوفر از جمله پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند بوده که به دلیل طراحی خاص و امکانات متمایزی که دارد در سطح پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور به عنوان پروژه‌ای شاخص و ویژه شناخته می‌شود.

به گزارش تریبون تبریز، فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در حاشیه بازدید از این پروژه، گفت: پروژه نیلوفر از جمله پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند بوده که از سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن شروع شده و در پایان سال ۱۴۰۲ نیز تکمیل شده است که طی روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که این پروژه دارای امکانات و معماری متمایزی بوده که آن را در سطح پروژه‌های نهضت ملی مسکن کشور شاخص کرده است، افزود: فضای بازی کودکان، مهدکودک، سالن ورزشی و سالن اجتماعات، پارکینگ‌ اختصاصی، انباری‌ مجزا، آسانسورهای بزرگ و سایر امکانات موردنیاز در این پروژه تدارک دیده شده و واحدها نیز به گونه‌ای کاملا مدرن و دلباز طراحی شده است.

وی با بیان این‌که اجرای این پروژه می‌تواند در سطح کشور به عنوان الگوی طرح‌ نهضت ملی مسکن مورد توجه باشد، گفت: این مجتمع دارای واحدهای ۱۱۰ تا ۱۲۵ متری بوده و متقاضیان پروژه می‌توانند متراژ دلخواه خود را انتخاب کنند.

سعیدی با اشاره به وجود سالنی برای ایجاد فروشگاه در مجتمع نیز گفت: وجود چنین امکاناتی در داخل مجتمع‌ می‌تواند به درآمدزایی و همچنین رفع نیازهای اهالی منجر شده و منبع مالی خوبی برای مجتمع باشد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=17262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.