• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
افزایش فشارها به استاندار جوان |

آیا امام جمعه تبریز پشت استاندار را خالی می‌کند؟

  • کد خبر : 17205
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
آیا امام جمعه تبریز پشت استاندار را خالی می‌کند؟
تریبون تبریز: به دنبال اولین حضور بانوان در استادیوم یادگار امام تبریز و تاکید استاندار جوان آذربایجان شرقی بر این حضور؛ بیانیه‌ای از سوی طلاب تبریز به خروجی برخی رسانه‌ها آمد که گویای فشار حوزه علمیه تبریز بر توقف این امر است.

مالک رحمتی استاندار جوان آذربایجان شرقی از نخستین روز حضور خود در راس سکانداری این استان تلاش دارد تا با اقشار و لایه‌های مختلف دیدار و گفتگو کند و به نیازهای منطقی آنان پاسخ دهد.
یکی از مطالبات بخشی از بانوان استان حضور در استادیوم و تشویق تیم محبوب شان بود که برای اولین بار در دیدار این تیم با ذوب آهن در استادیوم یادگار امام تبریز محقق شد همانگونه که در بسیاری از شهرها نیز این امر صورت می گیرد.
استقبال بیش از انتظار بانوان موجب شد تا سهمیه محدودشان  به بیش از پنج هزار نفر در استادیوم افزایش یابد؛ اگر چه برخی ناهماهنگی‌ها و بی تدبیری ها موجب رنجش برخی از بانوان شد ولی امید آن می رود که این نقص ها برطرف شود و بانوان هوادار در استادیوم یادگار امام تبریز نیز همانند بسیاری از شهرهای کشور و پایتخت حضوری پرشور داشته باشند.
اما طلاب و روحانیون حوزه علمیه خواستار توقف این حضور شدند تا زیرساخت‌های لازم فراهم شود این در حالی است که هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان استان تامین زیرساخت‌ها را تایید می کنند.
در این بیانیه که با لحنی تند نیز نوشته شده آمده است: 
هزاران اسف آن دسته از اقدامات ارزش زدایی که در دولت قبلی بخاطر ترس از نیروهای انقلابی نتوانستند انجام دهند، در دولت موسوم به انقلابی آیت الله رئیسی انجام داده و در ادامه بر انقلاب اسلامی ایران تحمیل خواهند کرد.
علیرغم مخالفت مراجع عظام تقلید در رابطه با ورود بانوان به استادیوم های ورزشی و از سویی عدم زیر ساخت های مناسب؛ استاندار آذربایجان شرقی مجوز ورود بانوان به استادیوم فوتبال را صادر کرد.

در ادامه این بیانیه استاندار آذربایجان‌شرقی با لحنی تند مورد نقد قرار گرفته و آمده است:
 با توجه به اینکه استاندار آذربایجان شرقی دانش آموخته دانشگاه امام صادق و به قول بزرگان استان،  هدیه امام رضا (ع) است ولی متاسفانه برخلاف آموخته های محل تحصیل خود و خلاف مسیر امام رضا (ع) با صدور این مجوز، پا روی خون شــ…هــ..ید گوهرشاد گذاشت.

حال باید منتظر ماند و دید امام جمعه تبریز که در روزهای نخست روی کار آمدن استاندار جوان تبریز گفته بود: «مثل کوه پشت استاندار آذربایجان شرقی می‌ایستم » چگونه در برابر این فشارها مدیریت و اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=17205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.