به گزارش تریبون تبریز، علیرضا بایرامزاده، امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ ضمن اشاره بر اهمیت پایش کیفیت خدماتدهی تأسیسات گردشگری گفت از انجام ۱۸۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: این نظارتها در دو دوره، شامل مرحله نخست در بهمنماه و مرحله دوم در اسفندماه ویژه نوروز انجام شده است تا تأسیسات گردشگری استان در ایام پیک سفرهای نوروزی از وضعیت مطلوبی برای خدماتدهی برخوردار باشند.
معاون گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: در جریان این بازدیدها، ۲۵ اخطار و ۶۰ تذکر به واحدهای متخلف تأسیسات گردشگری ارائه شد تا سطح خدماترسانی به گردشگران نوروزی بهبود یابد.
او افزود: همچنین در راستای اجرای ضوابط نظارتی، دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل عدم رعایت موازین قانونی خدماترسانی و وجود شاکی خصوصی، با حکم مراجع قانونی پلمب شدند.
بایرامزاده گفت: نظارتها بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت و انتظار میرود تأسیسات گردشگری استان، استانداردهای لازم را رعایت کنند تا خدمات مطلوبی به مسافران ارائه شود.
معاون گردشگری استان با تأکید بر اهمیت پایش خدمات گردشگری در ایام نوروز اظهار کرد: نوروز یکی از پررونقترین دورههای سفر در کشور است که هتلها، مهمانپذیرها، رستورانها و دفاتر خدمات مسافرتی باید آماده میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به استان باشند.
او افزود: افزایش حجم سفرها در این ایام نیازمند برنامهریزی دقیق و رعایت استانداردهای لازم از سوی فعالان گردشگری است. پایشهای مستمر به ما کمک میکند تا ضمن شناسایی نقاط ضعف، اقدامات لازم برای رفع آنها را بهموقع انجام دهیم.
۱۸۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری آذربایجانشرقی/ لزوم ارتقای کیفیت خدمات در ایام نوروز
تریبون تبریز: معاون گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به انجام ۱۸۵۰ بازدید نظارتی از اجرای طرحهای ویژه تلفیقی نظارتی در ایام نوروز خبر داد و بر اهمیت پایش مستمر تأسیسات گردشگری تأکید کرد.
لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=29413
- ارسال توسط : esarbaz
- 16 بازدید
- بدون دیدگاه