به گزارش تریبون تبریز، محمد علویتبار در گفتوگویی درباره مشکل برخی دانشآموزان برای ثبت سفارش کتابهای درسی و نبود اسم آنها در سامانه مربوطه با وجود ثبتنام در مدرسه گفت: منظور از ثبتنام در مدرسه، ثبت اطلاعات دانشآموز در سامانه “سیدا” توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبتنام به قطعی است در این حالت دانشآموز میتواند نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی یا اصلاح سفارش اقدام کند.
وی افزود: اگر وضعیت دانشآموزی در سامانه سیدا به شکل ثبتنام قطعی باشد اما مشخصات او در سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی یافت نشود با بخش پشتیبانی به شمارههای ۸۸۳۰۱۴۸۱، ۸۸۸۲۳۱۴۰، ۸۸۳۰۲۰۲۶ و ۸۸۴۹۰۲۲۰ تماس بگیرند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در ادامه با اشاره به اینکه کتابهای درسی از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور به مدارس توزیع میشود، گفت: دانشآموزان از ۲۴ شهریور تا اول مهر امکان دریافت کتابهای درسی را دارند.
وی بیان کرد: دانشآموزان پایههای ورودی اول، هفتم و دهم از ۱۰ تیر امکان ثبت سفارش کتابهای درسی را داشتند که این فرصت تا ۱۰ شهریور ادامه دارد اما فرصت دانشآموزان میان پایه تا ۳۱ خرداد بود اما برای افرادی که هنوز موفق به ثبت سفارش کتابهای درسی نشدهاند، مجدد فرصتی را فراهم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.
علوی تبار متذکر شد: در پایه دهم با کاهش ثبتنام مواجه هستیم بنابراین از والدین تقاضا داریم در بازه زمانی مشخص شده حتماً نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا بتوان کتابها را در مدرسه به دانشآموزان تحویل داد.
کتابهای درسی از ۲۴ شهریور به دست دانشآموزان میرسد
تریبون تبریز: معاون سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی با اشاره به اینکه، ثبت سفارش کتابهای درسی بعد از ثبتنام قطعی در مدرسه امکانپذیر است، گفت: کتابهای درسی از ۲۴ شهریور به دست دانشآموزان میرسد.
لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=22813
- ارسال توسط : esarbaz
- 44 بازدید
- بدون دیدگاه