به گزارش تریبون تبریز، پاک سمن با بهرهمندی از راهبری شجاعانه، ارق سازمانی، تفکر استراتژیک و کار تیمی اخلاق مدار توانست طی مدت زمان کوتاهی به برندی خوشنام در اذهان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مبدل شود.
پاک سمن، پیشرو در صنعت تجهیزات پزشکی
“افشین قلیزاده”، مدیر بازرگانی شرکت پاک سمن اظهار کرد: این مجموعه فعالیت خود را در پنجم مهر ۱۳۶۸ در شهر زنجان آغاز کرد و در حال حاضر به یک کارخانهای با ۱۲هزارمتر مربع تبدیل شده است.
وی با بیاناینکه پاک سمن برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است، اشاره کرد و گفت: این کارخانه تماما به همت بانوان اداره میشود.
مدیر بازرگانی شرکت پاک سمن تصریح کرد: از ابتدای فعالیت، ارتقا سطح سلامت جامعه مهمترین هدف و مسئولیتهای اجتماعی خانواده پاکسمن بوده است.
وی با اشاره به اینکه پاک سمن به عنوان اولین تولید کنندهی این نوع محصولات به صورت علمی افتخار خدمت گزاری به هموطنان را دارد، اذعان کرد: پاک سمن از ابتدا در صنعت تجهیزات پزشکی پیشرو و بوده و جزو برندهای خوش نام در اذهان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده است.
قلیزاده به تنوع اقلام شرکت پاک سمن اشاره کرد و گفت: گردنبند طبی نرم، نیمه سخت، سخت چانهدار، قیلادلفیا، قوزبند کمربند طبی پلدار، کمربند طبی سخت نئوپرنی، زانوبند نئوپرنی مدرج مفصلدار، قوزکبند نئوپرنی آتلدار، مچ شست بند نئوپرنی آتلدار، باند تنیس البو نئوپرنی، شکم بند طبی لاغری آلویزفیت، کمربند طبی بارداری جزو اقلام پرفروش این شرکت محسوب میشوند.
مدیر بازرگانی شرکت پاک سمن رضایتمندی مشتریان از کیفیت نهایی محصولات پاک سمن را پاداش تلاش شبانه روزی مجموعهی خانواده پاک سمن دانست و عنوان کرد: این خانواده خیرخواه و مسئولیت پذیر شامل پرسنل مستقر در کارخانه شهر زنجان تیم اداری و ستادی در تهران و همه بزرگوارانی که با عنوان همکار جهت رساندن محصولات پاک سمن به دست مصرف کنندگان نهایی مشغول کار و تلاش خستگی ناپذیر هستند.
برندسازی مهمترین رکن هر سازمانی است
“وحید خدری کیا”، کارشناس فروش بازرگانی پاک سمن اظهار کرد: حوزه برندسازی مهمترین رکن هر سازمانی است؛ این درحالی است که تاکنون در کشورما چندان به حوزه برندسازی چندان اهمیت داده نشده است.
وی با بیان اینکه تنها موضوعی که باعث تمایز ما در بازارهای جهانی خواهد شد، برندسازی خواهد بود، اشاره کرد و گفت: سال گذشته شاهد رشد چشم گیری در علم تجهیزات پزشکی بودیم که در این راستا شرکتهای تجهیزات پزشکی به سمت برندسازیهای تخصصی و حرفهای روی آوردهاند.
خدری کیا ابراز کرد: سالهای متمادی محصولات پاکسمن در حوزه تجهیزات پزشکی و توانبخشی به عنوان لیدر بوده و این موضوع فقط مربوط به ایران نبوده بلکه در کشورهای همسایه و منطقه نیز مطرح بوده است. همچنین بسیاری از مشتریانی از کشورهای نزدیک به ایران به عنوان هممرز و غیرمرزی در صدد تعامل با شرکت پاک سمن هستند.
کارشناس فروش بازرگانی پاک سمن به چشم انداز پاک سمن اشاره کرد و افزود: حفظ جایگاه فعلی بهعنوان پیشرو، از طریق توسعه فعالیت در این صنعت ارتقای جایگاه برند در ذهن مخاطبان و ورود به بازارهای منطقه جزو چشماندازهای شرکت پاک سمن محسوب میشود.
خدری کیا تصریح کرد: هم نوع دوستی، مسئولیت پذیری، اعتماد به توانایی بانوان، تلاش برای ایجاد رابطه دو طرفه برد – برد، پیشرو در اهداف و دستیابی به توانمندی های جدید از مهم ترین ارزشهای برند پاک سمن است.
وی ادامه داد: همیشه الویت این شرکت، کیفیت محصولاتش و نام کشور عزیزمان را بوده است.
توجه به جزئیات برای ایجاد حس بهتر
“رامتین قلیزاده”، مدیر واحد روابط عمومی و امور بینالملل اظهار کرد: طبق تحقیقاتی که در تیم خود انجام دادیم، تعامل بین مشتریان و شرکت از اهمیت ویژهای برخوردار است و مقرر شد تا سلسله همایش ها را در استانهای مختلف برگزار کنیم و مفتخریم که اولین همایش پاک سمن را در شهر اولین ها برگزار کردیم.
وی توجه به جزئیات برای ایجاد احساس بهتر را فلسفه وجودی شرکت پاک سمن دانست و ابراز کرد: پاک سمن توجه به جزییات را به خوبی میداند و بر اساس آن عمل میکند، اما دلیل اصلی این توجه به جزئیات ایجاد حس بهتر در خود و در مخاطبان داخلی و خارجی خود میباشد.
قلیزاده افزود: ایجاد تجربه احساس بهتر در افراد از طریق توجه به جزییات کلیدی در طراحی و تولید نوآورانه محصولات ارتوپدی و کمک درمانی از ماموریتهای مهم پاک سمن میباشد.