عابدین خرّم، از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آمادهسازی این مرکز برای پاسخگویی به تماسهای مردم با تلفن ۱۱۱ و ثبت و پیگیری نامههای مردمی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.
وی در این بازدید گفت: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی اینگونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده میشود قانعکننده باشد.
وی افزود: پاسخگویی به مردم از اولویتهای رئیس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف و هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.