به گزارش تریبون تبریز، علاءالدین رفیعزاده روز سهشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تاکنون در چهار تا پنج برنامه توسعه دخالت مستقیم داشتهام، افزود: نکتهای که در این برنامهها دیدیم این بود که صرفا تدوین قانون و مقررات موجب اصلاح نظام اداری نمیشود، بلکه زمینه آن را فراهم میکند اما اینکه از کجا بدانیم که این مقررات اجرا شده و فرایندها اصلاح شده یا خیر، باید از مردم بازخورد بگیریم.
معاون رئیسجمهور ادامه داد: برنامههای پیشبرنده و توانمندساز به اجرای برنامههای توسعه کمک میکند اما خروجی این فرایندها باید روانسازی ارائه خدمات به مردم باشد.
رفیعزاده یادآور شد: برنامه اصلاح نظام ۶ محور اصلی دارد که بنا داریم در مقررات پیشبرنده برای اینکه متوجه شویم نظام اداری ما آیا در حال اصلاح هست یا خیر، سامانه فوریتهای اداری را راهاندازی کنیم تا مردم خدمات را آسانتر و راحتتر دریافت کنند.
وی توضیحداد: در این سامانه مردمی که به دستگاههای اجرایی مراجعه میکنند، هر جا به مشکل خوردند و با بدرفتاری کارمندان یا نبود آنها یا عدم ارائه خدمات از سوی کارکنان دستگاههای اجرایی مواجه شدند میتوانند با شمارهگیری ۱۲۸ به مرکز فوریتهای اداری اطلاع دهند.
هر دستگاه یا کارمندی به مردم خدمات نداد، به ۱۲۸ زنگ بزنند
تریبون تبریز: رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برای اینکه بفهمیم آیا فرآیندهای نظام اداری در حال اصلاح هست یا خیر، با سامانه فواد ۱۲۸ در حال بازخوردگیری از مردم هستیم.
لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=35744
- ارسال توسط : esarbaz
- 5 بازدید
- بدون دیدگاه