• امروز : یکشنبه - ۴ خرداد - ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 25 May - 2025
1

روابط عمومی؛ رکن کلیدی توسعه و اعتمادسازی در جامعه

  • کد خبر : 31264
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۲۴
روابط عمومی؛ رکن کلیدی توسعه و اعتمادسازی در جامعه
تریبون تبریز: رئیس شورای سیاست‌گذاری روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی، روابط عمومی را محور اصلی توسعه و اعتمادآفرینی در جامعه دانست.

به گزارش تریبون تبریز، محمد عزیزی‌راد در همایش «روابط عمومی؛ برنامه‌محوری، اعتمادآفرینی و سرمایه اجتماعی» که با ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در پردیس هنر و رسانه برگزار شد، با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در نظام مدیریتی و اجتماعی کشور، بر لزوم برنامه‌محوری، هم‌افزایی و تقویت سرمایه اجتماعی از مسیر این حوزه تأکید کرد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی در آغاز سخنان خود با تسلیت سالروز حادثه تلخ شهادت جمعی از خادمان ملت و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته ارتباطات و روابط عمومی، این مناسبت‌ها را فرصت مغتنمی برای بازنگری در نقش و مسئولیت‌های روابط عمومی دانست.
عزیزی‌راد با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید به عنوان حلقه اتصال مردم و مدیران، بستر اعتمادسازی و مشارکت اجتماعی را فراهم کنند، افزود: نقش روابط عمومی دیگر صرفاً اطلاع‌رسانی نیست، بلکه باید به عنوان تسهیل‌گر ارتباطات اثربخش و تولیدکننده سرمایه اجتماعی تلقی شود.
رئیس روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی همچنین به تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان این عرصه در استان اشاره کرد و گفت: این تجلیل نه‌تنها قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه آنان است، بلکه راهی برای انتقال تجربیات گرانبها به نسل‌های آینده به شمار می‌رود.
گفتنی است همایش «روابط عمومی؛ برنامه‌محوری، اعتمادآفرینی و سرمایه اجتماعی» با هدف ارتقاء دانش و مهارت‌های فعالان روابط عمومی و تبیین جایگاه راهبردی این حوزه در توسعه پایدار و جلب اعتماد عمومی در پردیس فرهنگ و رسانه شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=31264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.