به گزارش تریبون تبریز، اکبر فرجنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق، روز چهارشنبه اعلام کرد: «در صورت بروز آسیب، مشترکان میتوانند با مراجعه به اداره برق منطقه خود، موضوع را ثبت و پیگیری کنند. در صورت تأیید خسارت، جبران آن از مسیر بیمه صورت میگیرد.»
او افزود که پس از تشکیل پرونده، کارشناسان بیمه به محل اعزام شده و در صورت صحت گزارش، روند پرداخت خسارت در چارچوب ضوابط انجام خواهد شد.
فرجنیا تأکید کرد که هدف مجموعه برق، «پاسخگویی شفاف و پیگیری مسئولانه» در قبال حقوق مشترکان است.
این در حالیست که با افزایش مصرف برق در فصل تابستان، احتمال نوسانات و قطعیهای محدود افزایش یافته و نگرانیها درباره آسیب به لوازم برقی نیز بیشتر شده است. شرکت برق میگوید با تمهیدات بیمهای، شهروندان میتوانند با اطمینان بیشتری از حقوق خود دفاع کنند.