به گزارش تریبون تبریز، عبدالحمید سرتیپی با حضور در مرکز پیشخوان پاسخگویی این اداره کل ضمن نظارت بر فرآیند دریافت، ثبت و رسیدگی به شکایتهای دریافتی افزود: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ مهمترین پل ارتباطی صمت و مردم است. وی ادامه داد: سامانه پاسخگویی ۱۲۴ با هدف ارایه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم و همسوسازی مناسبتر فرآیندهای کسب و کار با نیازهای شهروندان و دریافت بازخورد از ذینفعان بازطراحی و راهاندازی شد. وی با بیان اینکه این سامانه، با یک شکل جدید در حال فعالیت است اضافه کرد: انتقال برخط و سریع شکایات بین سازمان دریافت کننده و نهاد رسیدگیکننده از جمله راهبردهای این سامانه است. سرتیپی از مردم خواست به عنوان ناظر بر بازار و جامعه اقتصادی، حضوری پر رنگ در انتقال موضوعات مرتبط با کشف تخلفات صنفی داشته باشند. سرپرست ادارهکل صمت استان گفت: شهروندان می توانند غیر از سامانه پاسخگویی و بدون مراجعه حضوری، موارد و شکایت خود را از طرق سایت اینترنتی۱۲۴ نیز ثبت کنند.
ثبت بیش از ۴ هزار تماس تلفنی در سامانه ۱۲۴ در تیر ماه
تریبون تبریز: سرپرست ادارهکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در تیرماه، بالغ بر 4 هزار مورد تماس تلفنی شهروندان از سوی کارشناسان این ادارهکل دریافت شد.
لینک کوتاه : https://tribunetabriz.ir/?p=21323
- ارسال توسط : esarbaz
- 60 بازدید
- بدون دیدگاه