به گزارش تریبون تبریز، فرهاد سعیدی در جلسه کارگروه استانداردهای مدیریتی در حال طراحی و استقرار در این شرکت با بیان اینکه با پیادهسازی سیستم یکپارچه درصدد آن هستیم که جریان امور سیال شده و چالشهای موجود در روند کارها به دقت شناسایی و مرتفع شود، خاطرنشان کرد: مردم، ذی نفعان اصلی شرکت عمران هستند و در وهله بعدی نیز شرکت مادر، سازندگان و پیمانکاران قرار دارند که اولویت ما در این رابطه با مردم و تسهیل در روند خدمت رسانی است.
وی با بیان اینکه تلاش برای دریافت استانداردهای مدیریتی در ۶ موضوع مدیریتی نه به خاطر دریافت برگهای کاغذ، بلکه به منظور اثربخشی حقیقی و ملموس به فعالیتهای اداری، تسهیل در روند اجرای اهداف و ماموریتها و در نتیجه تعالی شرکت عمران و شهر جدید سهند است.
شرکت عمران شهر جدید سهند با تصمیم مدیرعامل این شرکت، از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ پیاده سازی استانداردISO 9001 در حوزه سیستم مدیریت کیفیت، استاندارد ۱۴۰۰۱ ISO در حوزه مدیریت محیط زیست، استاندارد ۴۵۰۰۱ ISO در حوزه بهداشت و ایمنی مشاغل و فعالیتهای سازمان در تمامی ابعاد، استاندارد ۲۱۵۰۲ ISO در حوزه مدیریت پروژه، استاندارد ۱۰۰۰۲ ISO در حوزه مدیریت رضایت مراجعان و استاندارد ۱۰۰۰۴ ISO در حوزه مدیریت رسیدگی به شکایات مراجعان را در دستور کار قرار داده است.